Prežívame obdobie, v ktorom viacerí veriaci častejšie myslia na možné, sľubované vzkriesenie. Zatiaľ sa to podľa legendy podarilo len jednému nazaretskému revolucionárovi, ktorého za jeho názory zajali rímski vojaci. Na koho objednávku ho popravili ostáva záhadou. Rimania svojich zajatcov obyčajne odsúdili na krvavé boje v aréne, pre pobavenie ctihodných rímskych občanov.
Priekopník nového myslenia sa však napriek poprave stal najvýraznejšou osobnosťou doteraz neprekonateľne úspešnej marketingovej kampane.
Jedným z jej prínosov má byť aj zmŕtvychvstanie. Neviem si predstaviť, kam by sa pomestili všetci zmŕtvychvstanuvší na obmedzenom priestore zemegule. Asi poputujú na iné, ľudstvom nepoznané časti univerza. Bolo by zaujímavé vedieť ako si zvykajú na nové, nepoznané životné podmienky.
Najúspešnejšou reklamnou kampaňou sa vytvoril aj obdiv k popravnému nástroju. Jeho rôzne podoby sa nachádzajú všade okolo nás, už v iritujúcom počte, ďaleko prekonávajúcom množstvo hocijakých reklamných tabúľ.
Za zamyslenie stojí aj skutočnosť, že elektrické kreslo, povraz, umŕtvujúca injekcia ani gilotína sa nikdy nepoužili ako predmet úspešnej reklamy, i keď sa podieľali na odchode iných revolucionárov z tohto sveta.
Pre naplnenie potrieb rojkov, túžiacich po potvrdení možnosti vzkriesenia, sa naši samoľúbi, demokratickí straníci obetujú, a na všeobecné potešenie svojich milovníkov vstanú v rámci predčasnovolebnej kampane z mŕtvych, aspoň ako placebo skutočného vzkriesenia.
Prvé lastovičky prinášajúce volebnú jeseň sa už objavili na reklamných tabuliach. Onedlho sa však začnú množiť podstatne rýchlejšie ako hlodavce. Začnú sa aktivizovať, dúfajúc vo veľmi krátku pamäť voličov, rýchlo zabúdajúcich na ich výnimočné činy v predchádzajúcom straníckom živote. Je to pre nich zároveň aj čas nácviku nových silených úškľabkov pred zrkadlom a čas vymýšľania nových, nesplniteľných a nikým nekontrolovaných sľubov.
Žiaľ po jesenných predčasných voľbách opäť bude pokračovať, navzájom medzi straníkmi neškodný, koalično-opozičný cirkus, ignorujúci potreby občanov, možno aj s pár novými narcistickými, straníckymi aktérmi ale určite aj s kopou vzkriesených straníckych politikov a iných straníkom blízkych vykopávok.
Možnosť zmŕtvychvstanie bol hlavný reklamný... ...
Vaša odpoveď nastolila otázku ako ste dospeli... ...
No daj , kedy to bude. V predpovediach ste... ...
Tvoj blog nastolil dve otázky.Na koho... ...
Zmŕtvychvstanie sa nezadarilo iba Ježišovi.... ...
Celá debata | RSS tejto debaty