„Znížili sme DPH z 10 % na 0 % na stovkách potravín“ alebo „Stovky potravín bez DPH“ hlásajú najnovšie reklamné nezmysly hlúpych, reklamných, takzvaných špecialistov jedného z obchodných reťazcov.
Úroveň myslenia reklamných šmejdov, šíriacich takéto a podobné, od skutočnosti odtrhnuté nezmysly, už dávno klesla hlboko pod úroveň inteligencie občanov predvádzajúcich sa v médiách ako schybení múdri, alebo tých, ktorí sú ešte ochotní reagovať na „tvrdé oriešky“ telefonických súťaží.
Dosiahla už asi takú niveletu, že ani finančná správa nepovažuje za potrebné na to častými prísnymi kontrolami reagovať, aj keď by pri tom možno zistili aj nejaké skutočné, závažné pochybenia, a dokonca ani pomáhači a chrániči nepovažujú za potrebné na šírenie klamstiev a lží vôbec reagovať, aj keď to podľa svojich medializovaných informácií chcú neúprosne robiť. A možno sa mýlim, lebo vlastne oni chcú bojovať proti hoaxom, a pravdepodobne len nechápu súvislosť medzi slovenskými a albionskými pojmami.
Pravdivý je možno len ďalší reklamný slogan reťazca „Every little helps“, len bez doplnenia nie je jasné, že komu.
Celá debata | RSS tejto debaty