Tridsaťšesť doživotí

8. februára 2023, rojko, Nezaradené

V Albione odsúdili policajného úradníka na tridsaťšesť doživotí za dlhodobé násilie páchané zneužitím svojho postavenia.

Určite veľmi zaujímavá správa, a v našich končinách nezvyčajná a nepredstaviteľná.

Odkedy som ju začul, lámem si hlavu, ako by sa mohol takýto trest zrealizovať.

Po prvom dožití trestanca by musela byť vymenovaná nejaká osoba alebo organizácia sledujúca jeho ďalších tridsaťpäť oživení, vynucujúca si jeho opätovný nástup na výkon trestu.

V prípade kresťana by situácia bola celkom jednoduchá, stačilo by čakať na predmetný počet zmŕtvychvstaní. Problém vidím len v tom, že ja osobne som ešte nikoho zmŕtvychvstanuvšieho nestretol. Takže to bude pravdepodobne nekonečné čakanie, ale zároveň aj nekonečná práca pre sledovateľov.

Ak by sa trestaná osoba po prvom dožití vracala prevtelená do inej osoby, alebo dokonca do zvieraťa, nebude čo závidieť sledovateľom, a je otázne, či budú k dispozícii postupy dokazovania totožnosti prevteleného trestanca.

Za úvahu tiež stojí, či tridsaťšesť životov možno považovať za trest. V porovnaní s tým, že mne je dožičený veľmi pravdepodobne len jeden život, tridsaťšesť životov by bolo celkom zaujímavou ponukou, pokiaľ by boli dostatočne dlhé, hoci ja za mrežami pri súčasných podmienkach v našich nápravných zariadeniach.

Úprimne, veľmi rád by som vedel čo sa počas ďalších tridsaťpäť životov, po tom terajšom mojom udeje.